ALLTID REDO

Idag har vi gjort samma grej men man kan nog säga att det var mysigare idag! Vi cykla ner dit på 40 min och käka och gick och bada. Så jäkla härligt! Synd att man inte är 15 och har moppe det hade gått så mycket snabbare. På vägen dit så cyklar Lovisa efter mig så tvärbromsar jag eftersom det kommer stora stenar men Lovisa bromsa lite senare och kör in i cykeln och jag kör in i en lyktstolpe och sprang av sadeln. Svårt och förklara men det kändes fintfint! Vid 5 åkte vi ut med båten, älskar det! Jag ska bli en båtmänniska, jupps. kom hem vi halv 10. Första man ser är ju självklart mitt ostädade rum. Det var en rolig liten prick på msn som störde mig igår nämligen. PUSS



gagahhahhaha EMMA

Kommentarer
Postat av: Lovisa & Emma

Vem ? :)

2010-06-30 @ 23:16:49
URL: http://sunshinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0